Sportiáda 26.8.2023

29.08.2023 09:15

V sobotu 26. srpna se na hřišti uskutečnila třetí Sportiáda.

Zatím každou tuto akci, která bývala první týden v září, provázel déšť a její konání se vždy přesouvalo do sálu a na myslivnu. Letos jsme o týden posunuli termín konání. Já jsem tedy měla z prázdninového termínu poněkud obavy, že budou lidi ještě na dovolených a já sama jsem se vracela z dovolené až v pátek před akcí, ale řekli jsme si, že to zkusíme. Jenže jak už jsem psala, byla jsem na dovolené a moc pomoct jsem nemohla. Zajistila jsem pouze rekvizity k soutěžím a odměny pro děti. Vše ostatní bylo v režii Sokola Opatovice.

V sobotu bylo na hřišti připraveno posezení pod stany, stánek s míchanými nápoji, výčep. Občerstvení s douzovanou cigárou, párek v rohlíku, maso na grilu, ale mohli jste mít také palačinky. S limonádou byl trochu problém, nefungovalo výčepní zařízení, tak jsme si museli chviličku počkat.

Pro děti zde byly dva menší skákací hrady.

 

Začátek akce byl v 15 hodin. Mělo se začínat závody družstev (1 družstvo = 2 děti a 2 dospělí) na hrací ploše. Jenže na hřišti bylo tak málo lidí, že jsme dali dohromady sotva 2 družstva. Navíc bylo opravdu hrozný horko... Závod družstev se tedy neuskutečnil.

 

V 16:30 hodin začalo fotbalové utkání Opatovice - Říčany.

A za brankami jsme zahájili soutěže pro děti. Mohli si vyzkoušet hod ringem na tyčku, hod míčem na cíl, hod do huby, srážení plechovek a taká střelbu ze vzduchovky. O soutěže pro děti se starala Míša Praxová, Adéla Dobešová se sestřenicí, Dana Chmelíčková a o střelbu Petr Skácel a Ríša Fic. Všem jim děkujeme!

 

V 18 hodin měl být zapálen táborák, ale došlo ke zpoždění a táborák se zapaloval až v 19 hodin. Obec pro děti zakoupila špekáčky a Sokol přidal pečivo, kečup a hořtici.

Někteří účastníci odešli, jiní přišli až na večer a poseděli v příjemném večerním chládku.

Po setmění pořadatelé odpálili krásný ohňostroj.

Kolem desáté večer přišla velká bouřka, pořádný vítr, blesky a déšť vyhnalo zbytek návštěvníků.

Kolik se akce zúčastnilo lidí?...  Odhadem cca 40 lidí a zhruba stejně dětí.

 

Fotografie z akce najdete zde.